بلاگ

رابطه میان فرم انگشت و انگشتر

کدام انگشتر برای انگشتان چاق مناسب است؟

سراغ سنگهای باریک ، بیضی شکل ، مستطیلی یا زمردی باریک بروید که انگشتان پهن را بلندتر نشان دهید. سبک های خوشه ای و سنگ های گرد برای انگشتان پهن خوشایند است

بهترین انتخاب برای افرادی که انگشتان کوتاه دارند ، الماس است که انگشتان را به صورت نوری دراز می کند. الماس هایی با شکل کشیده باگت ، مارکیز ، گلابی و الماس بیضی شکل ، سنگ های ایده آل برای کشیدن انگشتان کوتاه در عین تناسب هستند.

 

چه انگشتری به تمامی دست ها می آید؟

انگشتان بلند و باریک به برخی از خانم ها داده می شود در حالی که برخی خانم ها انگشتان کوچک و چاق دارند. مهم نیست انگشتان شما چقدر کشیده و نازک یا چاق هستند ، حلقه ها برای همه مناسب است. حلقه های الماسی تبعیض قائل نمی شوند ، آنها به سادگی هر انگشت را خیره کننده می کنند.

 

برای انگشتان کشیده و بلند چه انگشتری توصیه میشود؟

انگشتان کشیده یا بلند به خوبی فرم جذاب هر انگشتر را نشان می‌دهد و می‌توانید هر مدلی را که برای شما جذاب است، انتخاب کنید. انگشتر‌هایی با ابعاد بزرگ و پهن به خوبی در تناسب با انگشتان شما خواهد بود.

 

برای انگشتان کوتاه چه انگشتری کاربردی تر است؟

اگر انگشت دست شما کوتاه است، برای بلندتر دیده شدن آن از انگشترهایی به رنگ روشن مانند نقره، طلای سفید و فیروزه در اشکال مستطیلی یا بیضی کمک بگیرید. انگشترهای باریک و نازک طول انگشتان را بلندتر نشان می‌دهد.

انگشتری که دارای جواهراتی به فرم گرد هست نیز برای انگشتان کوتاه مناسب است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *